• gorgan
  • 1397/3/6
  • 01732129597
  • gorgan, iran
news-details
اجتماعی

نوع خاصی از ادراک (خواه واقعی یا غیرواقعی) منجر به ایجاد اختلال در توازن و ثبات مطلوب در یک جهان به‌هم‌وابسته می‌شود.»
مدرس این دوره با توجه به اینکه یکی از پدیده های رفتاری در عصر حاضر و در سازمان های قرن21 بحث تعارض است گفت: «مقوله تعارض از بدو خلقت در میان همه انسان ها و جوامع وجود داشته است و در دنیای امروز جلوه ها و اشکال متنوع تری نسبت به گذشته در حال بروز و شکل گیری است که پیامد آن می تواند تاثیرات منفی و مخرب فراوانی را در جامعه و نهاد های آن به همراه داشته باشد.»
 
شهرابی یکی از کاربردهای مهم در مذاکره را مدیریت و رفع تعارض عنوان کرد و افزود: «وقتی می توانیم مدعی توانمندی در مهارت مذاکره باشیم که در مدیریت و رفع تعارض ها هم توانمند شده باشیم.»
وی به تشریح شش گام آموزش در مدیریت تعارض همچون آشنایی با ریشه های تعارض، سبک رفتاری، نقش مدیران و تفاوت حکمیت و میانجی گری پرداخت و شیوه سوال پرسیدن در تعارضات را بازگو کرد.
این کارگاه با هدف آشنایی با مفهوم تعارض، علل بروز آن، انواع تعارض و پیامد های ناشی از تعارض و نحوه مدیریت آن در سازمان به عنوان یک پدیده دو جهتی مثبت و منفی در سازمان به مدت 8ساعت برگزار شد.

انتهای پیام 

پست ها مرتبط